ရန္ကုန္ျမစ္ ပိုမိုအသံုးတည့္ေတာ့မည္


ဗညားမန္း - 

သြားေရးလာေရး ခက္ခဲ၊ အခ်ိန္ကုန္သည့္ ရန္ကုန္အတြက္ ကံေကာင္းသည့္အခ်က္မွာ ရန္ကုန္ျမစ္ကို အသံုးျပဳၿပီး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ကိုင္ႏိုင္ျခင္း  ျဖစ္သည္။ ပို၍ကံေကာင္းသည့္ အခ်က္မွာ ျမစ္အတြင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း တိုးခ်ဲ႕ျခင္းကို အစိုးရဌာနဆိုင္ရာတို႔ လက္ထဲ မထည့္ဘဲ လုပ္ငန္းရွင္တို႔၏လက္ထဲ ထည့္ျခင္းျဖစ္မည္ ထင္ပါသည္။
Yangon Water Bus ဟု အမည္ေပးထားေသာ ျမစ္တြင္းေျပးယာဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ၿမိဳ႕နယ္ ၁၇ ခုႏွင့္ နီးစပ္သည့္ ရန္ကုန္ျမစ္၊ လိႈင္ျမစ္အတြင္း ေျပးဆဲြႏိုင္ရန္ အေကာင္အထည္ေဖာ္လ်က္ရိွသည္။

 ေမာ္ေတာ္ကားမ်ားသည္ မီးပိြဳင့္၊ ရထားလမ္းဆံုတို႔ကို ျဖတ္သန္းစဥ္ ေစာင့္ဆိုင္းရတတ္ၿပီး ပိတ္ဆို႔ေနေသာ ယာဥ္ေၾကာအတြင္း ေရာက္သြားလွ်င္ တေရြ႕ေရြ႕သာ ခရီးႏွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။

ျမစ္တြင္းေျပးယာဥ္တြင္မူ ထိုသို႔ ယာဥ္ေက်ာပိတ္ဆို႔မႈ ရိွမည္ မဟုတ္ေပ။

ထိုင္းနိုင္ငံ၊ ဘန္ေကာက္တြင္လည္း  ျမိဳ႕လယ္ရိွ Saen Saep တူးေျမာင္း၊ Chao Phraya ျမစ္တို႔တြင္ ေျပးဆဲြသည့္ ေရယာဥ္တို႔ကုိ အားကိုးသူမွာ ေန႔စဥ္ တစ္သိန္းဝန္းက်င္ ရိွသည္။ ရန္ကုန္တြင္ ေတြ႔ရေတာ့မည့္ ျမစ္တြင္းပို႔ေဆာင္ေရးကို အားကိုးသူမွာလည္း ေန႔စဥ္ ေထာင္ႏွင့္ခ်ီ ရိွလာမည္ ျဖစ္သည္။ ေရယာဥ္မ်ားကို ရန္ကုန္တစ္ဘက္ကမ္း သန္လ်င္၊ ဒလ၊ ၾကည့္ျမင္တုိင္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားသို႔ ေျပးဆဲြရန္ အစီအစဥ္ ရိွပါက Yangon Water Bus ၏ ဆိပ္ခံေဘာတံတားမ်ားကို  ကမ္းႏွစ္ဘက္လံုးတြင္ ေတြ႔ရမည္ ျဖစ္သည္။

ႀကဳိတင္ျပင္ဆင္ထားရမည့္ အခ်က္ထဲတြင္ မေတာ္တဆျဖစ္မႈမ်ားအတြက္ အသံုးဝင္မည့္ အသက္ကယ္အက်ႌကဲ့သို႔ေသာ အသံုးအေဆာင္မ်ား၊ ေရယာဥ္ဝန္ထမ္း ေရွးဦးသူနာျပဳသင္တန္းတို႔ ပါဝင္သင့္သည္။
လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရသည့္ ကုမၸဏီက လိုအပ္သည္မ်ားကို ႀကဳိတင္ျပင္ဆင္ေနၿပီဟု ယူဆရသည္။
ကြ်ႏ္ုပ္တို႔၏ ဓာတ္ပံုသတင္းေထာက္ ျပည့္ျပည့္ ရိုက္ကူးလာေသာ Yangon Water Bus ပန္းဆိုးတန္းဆိပ္ခံေဘာတံတားအနီးဝန္းက်င္ ျမင္ကြင္းဓာတ္ပံုမ်ားကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

ရန္ကုန္ျမစ္၊ လိႈင္ျမစ္ႏွင့္ နီးစပ္သည့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား
ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္ (ဆိပ္ကမ္း)၊
သာေကတ၊

ပုဇြန္ေတာင္၊
ဗိုလ္တေထာင္၊ 
ဆိပ္ကမ္း၊
ေက်ာက္တံတား၊ 
ပန္းဘဲတန္း၊
လသာ၊ 
လမ္းမေတာ္၊
ၾကည့္ျမင္တိုင္၊

ကမာရြတ္၊
လိႈင္၊

မရမ္းကုန္း၊ 
အင္းစိန္၊ 

လိႈင္သာယာ၊ 
ေရႊျပည္သာ၊ 

ထန္းတပင္

http://www.myanmar-now.org/my/news/i/?id=89236088-31c2-4938-a177-a34b841df7b3

Comments